Po zakończeniu studiów z zakresu elektroniki i inżynierii elektrycznej, studiował w Wielkiej Brytanii, gdzie m.in. ukończył w latach 90-tych studia typu MBA.
Jego pierwsze kroki zawodowe zaprowadziły go w roku 1998 do firmy Unilever Polska, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za lody (pod marką Algida), a następnie od roku 2002 do 2011 pracował w firmie Kimberly Clark (znanej m.in. z marek Velvet, Huggies). W tym okresie przeszedł przez wszystkie możliwe do osiągnięcia szczeble kariery w dziale marketingu, począwszy od Marketing Managera, przez Dyrektora Marketingu na Polskę po Dyrektora Marketingu na Europę centralną.
Dodatkowo spędził dwa lata pracy na stanowisku Key Account Managera w Wielkiej Brytanii odpowiadając za biznes firmy Kimberly Clark z siecią ASDA/WalMart, co dodało mu solidnego doświadczenia w sprzedaży. Kimberly Clark zdecydowało się w 2011 wyjść z biznesu w Europie, stąd Piotr Nagalski dołączył w 2012 roku jako partner do firmy konsultingowej.
Zarządzanie markami było i jest głównym motywatorem Piotra Nagalskiego, a poszukiwania możliwości związania się z firmą FMCG pracującą z silnymi markami znalazły swój finał właśnie w Hochland Polska.
tagi: Hochland ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...