Po zakończeniu studiów z zakresu elektroniki i inżynierii elektrycznej, studiował w Wielkiej Brytanii, gdzie m.in. ukończył w latach 90-tych studia typu MBA.
Jego pierwsze kroki zawodowe zaprowadziły go w roku 1998 do firmy Unilever Polska, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za lody (pod marką Algida), a następnie od roku 2002 do 2011 pracował w firmie Kimberly Clark (znanej m.in. z marek Velvet, Huggies). W tym okresie przeszedł przez wszystkie możliwe do osiągnięcia szczeble kariery w dziale marketingu, począwszy od Marketing Managera, przez Dyrektora Marketingu na Polskę po Dyrektora Marketingu na Europę centralną.
Dodatkowo spędził dwa lata pracy na stanowisku Key Account Managera w Wielkiej Brytanii odpowiadając za biznes firmy Kimberly Clark z siecią ASDA/WalMart, co dodało mu solidnego doświadczenia w sprzedaży. Kimberly Clark zdecydowało się w 2011 wyjść z biznesu w Europie, stąd Piotr Nagalski dołączył w 2012 roku jako partner do firmy konsultingowej.
Zarządzanie markami było i jest głównym motywatorem Piotra Nagalskiego, a poszukiwania możliwości związania się z firmą FMCG pracującą z silnymi markami znalazły swój finał właśnie w Hochland Polska.
tagi: Hochland ,
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...