Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 był częścią Kongresu Dyrektorów Marketingu, który odbywał się w Sopocie w dniach 28-29 kwietnia. Było to jedno z najważniejszych spotkań branży marketingowej w Polsce. Tegoroczna edycja konkursu była drugą w historii. Nagrody wręczono podczas Gali w dniu 29 kwietnia 2012 w sopockiej Ergo Arenie.
Kapituła konkursu co roku nagradza utalentowanych szefów marketingu i komunikacji, którzy skutecznie realizują strategie marketingowe, uzyskując bardzo dobre wyniki dla firm w których pracują – będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem oraz osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne. To prawdziwe talenty i osobowości w dziedzinie marketingu, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor Marketingu Roku ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...