Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner...">
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner został rozstrzygnięty. Tytuł „Odkrycie Roku 2009" został przyznany hydrowitaminowemu Plusssz Up.
W programie konsumenci oceniają produkty w 300 kategoriach. Wyniki plebiscytu są na podstawie przeprowadzonych badań, gdzie konsumenci oceniają markę, jej innowacyjność oraz chęć polecenia produktu innym.
Konkurs odbył się już po raz piąty.
(MN)
tagi: plusssz up , plebistyt , laur konsumenta , odkrycie roku ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...