Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 18-20.07. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów" (86% ankietowanych) oraz „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie" (82%).
„Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. - „Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców."
Nowy sklep Lidl w Rybniku będzie miał powierzchnię sali sprzedaży około 1 200 metrów kwadratowych. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Otwarciu sklepu towarzyszyć będzie specjalna promocja wybranych produktów.
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
(Maja Święcka)
tagi: Lidl ,
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...