Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 05-07.07. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów" (79% ankietowanych) oraz „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie" (82%).
"Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. - "Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców."
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Powierzchnia sali sprzedaży to około 1 000 metrów kwadratowych.
(Maja Święcka)
tagi: Lidl ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...