W sieci powstają nowe serwisy z zakupami grupowymi, ale jak pokazują badania ING z takich serwisów tych póki co korzysta jedynie co 12 Polak. Największą popularnością wśród konsumentów cieszą się natomiast internetowe serwisy aukcyjne (typu Allegro.pl). Z takiej formy zakupów korzysta ponad 50 proc. konsumentów w Polsce.
Tylko trzecia osoba korzystająca z Facebooka deklaruje, że zdarza się jej dokonywać zakupów w sklepach internetowych za jego pośrednictwem. Prawdopodobnie już po wakacjach w Polsce dostępna będzie usługa Facebook Deals w ramach której usługodawcy będą mogli stworzyć cztery rodzaje ofert. Oprócz klasycznych zniżek, Deals oferuje promocje nagradzające tych użytkowników, którzy określoną liczbę razy zameldowali się w danym miejscu poprzez Facebook Places. Kolejna możliwość to promocja w formie zakupów grupowych określająca wymaganą liczbę osób, która musi jednocześnie skorzystać z oferty, aby była ona aktywna.
(M.D)
tagi: internet ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...