Prawie połowa ankietowanych (40,5%) odpowiedziała, że to właśnie na szczycie paryskiej Wieży Eiffla zrelaksowałaby się popijając ulubioną herbatę. Niewiele mniej głosów zdobyła gondola w Wenecji, na którą wskazało 34,7% respondentów. Trzecie miejsce zajęła amerykańska Statua Wolności, którą popijając herbatę chętnie podziwiałoby 24% Polaków.
„Skojarzenie codziennej, prostej czynności - jaką jest picie herbaty - z symbolami różnych krajów, pokazuje zmianę w polskim społeczeństwie. Polacy coraz częściej podróżują, poznają i doceniają architekturę i kulturę innych państw, przez co stają się bardziej otwarci na wszelkie nowości. Dlatego myśląc o chwili odpoczynku, na przykład przy filiżance herbaty, wyobrażają ją sobie w najpiękniejszych zakątkach świata" - mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Lipton.
Kolejne pozycje w rankingu wymarzonych miejsc na wypicie herbaty przypadły Pałacowi Buckingham (19,3%) oraz Operze w Sydney (16,6%).
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 04-06.03.2011 na losowej, reprezentatywnej grupie Polaków (próba n=1070) w wieku 15 lat i więcej.
(M.D)
tagi: lipton ,
Grupa Żabka po pierwszym półroczu 2025 r: dobre wyniki...
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...