„Najemców przyciąga zarówno standard nowego obiektu, jak i rosnący potencjał lokalnych rynków. Rynki handlowe w średnich i małych miastach nie są jeszcze nasycone, co pozwala najemcom korzystać z efektu „bycia pierwszymi" - mówi Anna Fabianowska, Leasing Manager w firmie Retail Concept.
W największej i najnowocześniejszej galerii handlowej w Świdniku - Galerii Venus (GLA 8 000 mkw.) - na wiosnę 2012 r. swoje sklepy otworzą wiodące na rynku marki - Reserved (520 mkw.), House (170 mkw.) oraz Triumph. Do grona najemców świdnickiej galerii dołączy także lokalna perfumeria Astor. Powiększą one grono dotychczasowych najemców, którymi są już Stokrotka, Rossmann i Euro AGD RTV.
Retail Concept jest w trakcie zaawansowanych rozmów z kolejnymi najemcami.
"Wprowadzając nowe marki do galerii i centrów handlowych staramy się rozszerzać ich ofertę handlową, tak aby jak najlepiej współgrała z potrzebami mieszkańców" - dodaje Anna Fabianowska - "Nowe sklepy w obiekcie w Świdniku z pewnością spełnią oczekiwania lokalnych społeczności."
(maj)
tagi: Galeria Venus ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...