Green Vision to linia czterech ekologicznych produktów do czyszczenia podłóg, łazienek, dywanów i powierzchni twardych, takich jak np. płyty MDF. Choć została wprowadzona na rynek dopiero kilka miesięcy temu, to już cieszą się stosunkowo dużą popularnością. W sondażu konkursowym to właśnie Green Vision była wskazywana przez respondentów, jako ciekawa linia produktów ekologicznych. Na tej podstawie organizator zdecydował o dokładniejszym przyjrzeniu się marce, co spowodowało przyznaniem nagrody.
Kategoria Odkrycie Roku w programie Laur Klienta i Konsumenta stworzona została z myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Na wyniki w programie, w każdej kategorii mają wpływ wskazania respondentów. Na ich podstawie i dokładniejszych analiz Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna nadaje wyróżnienia.
Klienci doceniają Zieloną linię
Produkty Green Vision zostały stworzone w oparciu o niepowtarzalną recepturę, która sprawia, że środki te są bardziej przyjazne nie tylko dla środowiska, ale również dla zdrowia użytkowników. W ich składzie nie ma uczulających alergenów, a wykorzystane substancje są całkowicie biodegradowalne. Jak się okazuje to te cechy wpłynęły na sukces całej linii w konkursie. Środki ekologicznej linii Green Vision uzyskały wyróżnienie ze względu na ich recepturę opartą na całkowicie naturalnych surowcach pochodzenia roślinnego oraz skuteczności w myciu i czyszczeniu przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa użytkowania nie wywołującego alergii i uczuleń.
Czysta ekologia
Zadowolenia z wyróżnienia nie kryje producent środków, firma Lakma. „Kiedy tworzyliśmy linię Green Vision, chcieliśmy, by klienci przestali kojarzyć ekologiczne produkty tylko ze zdrową żywnością i kosmetykami. Laur Konsumenta - „Odkrycie Roku 2011" jest dowodem na to, że rynek ma zapotrzebowanie na ekologiczne środki chemii gospodarczej, które są równie skuteczne, jak ich tradycyjne odpowiedniki. Myślę, że w Polsce coraz bardziej zauważamy trend Eko, który jest bardzo rozpowszechniony w Europie Zachodniej. Takie odpowiedzialne podejście naszych klientów do kwestii środowiska bardzo cieszy" - mówi Agnieszka Barańska, Product Manager firmy Lakma.
(M.D)
tagi: lakma ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...