Zgodnie z umową w obu sieciach handlowych Kolportera - salonikach prasowych i salonach Top-Press - będą sprzedawane baterie Energizer oraz produkty do golenia marki Wilkinson.
Energizer jako specjalista dostarczy Kolporterowi wiedzę ekspercką służącą rozwojowi obydwu kategorii produktów. Celem ścisłej współpracy jest m.in. dynamiczny wzrost sprzedaży, zapewnienie konsumentom odpowiedniej oferty asortymentowej oraz komfortu zakupu.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma Energizer zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na rok 2011."
„Dla Energizera współpraca z Kolporterem ma duże znaczenie strategiczne, gdyż zwiększy udziały firmy w segmencie kiosków, co wzmocni pozycję Energizera jako lidera rynkowego w kategorii baterii" - podkreśla Cezary Kucharski, dyrektor generalny Energizer Group Polska.
Umowa o współpracy weszła w życie w kwietniu 2011 roku.
(M.D)
tagi: kolporter ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...