Zgodnie z umową w obu sieciach handlowych Kolportera - salonikach prasowych i salonach Top-Press - będą sprzedawane baterie Energizer oraz produkty do golenia marki Wilkinson.
Energizer jako specjalista dostarczy Kolporterowi wiedzę ekspercką służącą rozwojowi obydwu kategorii produktów. Celem ścisłej współpracy jest m.in. dynamiczny wzrost sprzedaży, zapewnienie konsumentom odpowiedniej oferty asortymentowej oraz komfortu zakupu.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma Energizer zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na rok 2011."
„Dla Energizera współpraca z Kolporterem ma duże znaczenie strategiczne, gdyż zwiększy udziały firmy w segmencie kiosków, co wzmocni pozycję Energizera jako lidera rynkowego w kategorii baterii" - podkreśla Cezary Kucharski, dyrektor generalny Energizer Group Polska.
Umowa o współpracy weszła w życie w kwietniu 2011 roku.
(M.D)
tagi: kolporter ,
W lipcu ceny w sklepach były średnio o 5,7% wyższe niż rok...
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...