Zgodnie z umową w obu sieciach handlowych Kolportera - salonikach prasowych i salonach Top-Press - będą sprzedawane baterie Energizer oraz produkty do golenia marki Wilkinson.
Energizer jako specjalista dostarczy Kolporterowi wiedzę ekspercką służącą rozwojowi obydwu kategorii produktów. Celem ścisłej współpracy jest m.in. dynamiczny wzrost sprzedaży, zapewnienie konsumentom odpowiedniej oferty asortymentowej oraz komfortu zakupu.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma Energizer zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na rok 2011."
„Dla Energizera współpraca z Kolporterem ma duże znaczenie strategiczne, gdyż zwiększy udziały firmy w segmencie kiosków, co wzmocni pozycję Energizera jako lidera rynkowego w kategorii baterii" - podkreśla Cezary Kucharski, dyrektor generalny Energizer Group Polska.
Umowa o współpracy weszła w życie w kwietniu 2011 roku.
(M.D)
tagi: kolporter ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...