16 kwietnia we wrocławskim sklepie IKEA odbyły się obchody Dnia Ziemi. Przy tej okazji IKEA zorganizowała w Eko-Domku zbiórkę zużytej elektroniki, świetlówek i baterii, w zamian dając klientom ekologiczne środki z linii Green Vision.
Była to pierwsza tego typu akcja crossbrandingowa i eventowa organizowana przez IKEA wraz z firmą Lakma, producentem Green Vision.
„Wiemy, że IKEA od wielu lat promuje wśród swoich klientów odpowiedzialne podejście do kwestii ekologii. Z naszym produktem staramy się trafić do grupy odbiorców o profilu zbliżonym do klientów IKEA. Nasza ekologiczna linia środków do czyszczenia domu Green Vision to stosunkowo nowa pozycja na rynku, dlatego też nawiązanie współpracy z tak rozpoznawalną marką IKEA, która bardzo ceni sobie kwestie ekologiczne, było dla nas bardzo ważne" - mówi Agnieszka Barańska, Brand Manager firmy Lakma.
Producent Green Vision zdaje sobie sprawę z tego, że segment ekologicznej chemii gospodarczej jest w dalszym ciągu w niewielkim stopniu zagospodarowany i słabo zakorzeniony w świadomości klientów. „Poprzez tego typu akcje chcemy trafiać do Polaków z informacją, że ekologia to nie tylko zdrowa żywność, ale też środki do czyszczenia domu, które poza tym, że są bardziej przyjazne dla środowiska, są np. pozbawione uczulających alergenówi" - dodaje Barańska.
W czasie pierwszej wspólnej akcji IKEA i Lakma w ciągu 6 godzin zebrano 100 kg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 5 kg baterii i 20 sztuk świetlówek. W zamian klienci otrzymali kilkadziesiąt sztuk produktów z linii Green Vision.
(M.D)
tagi: lakma ,
W lipcu ceny w sklepach były średnio o 5,7% wyższe niż rok...
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...