Celem kampanii „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!" był wzrost świadomości marki NESCAFÉ Classic oraz umocnienie jej wizerunku, jako kawy wprowadzającej w doskonały nastrój i idealnej na początek dnia. Działania marketingowe obejmowały dwadzieścia polskich miast: Lublin, Białystok, Częstochowę, Radom, Toruń, Kielce, Rzeszów, Olsztyn, Bielsko-Białą, Płock, Elbląg, Opole, Gorzów Wielkopolski, Wałbrzych, Zieloną Górę, Włocławek, Tarnów, Koszalin, Kalisz i Konin. Aktywności w każdym mieście trwały tydzień, łącznie cała akcja trwała 5 tygodni.
W ramach kampanii w najbardziej ruchliwych częściach poszczególnych miast przedstawiciele marki częstowali przechodniów aromatyczną kawą NESCAFÉ Classic oraz rozdawali zainteresowanym gazetkę zawierającą szczegółowe informacje na temat dobrych dni z marką NESCAFÉ Classic, pełną ciekawostek dla miłośników kawy. Po najbardziej uczęszczanych trasach w danym mieście jeździło w sumie 450 oznakowanych autobusów.
Działania marketingowe zostały wsparte kampanią billboardową obejmującą 90 statycznych bilbordów, specjalnymi rozkładami jazdy busów NESCAFÉ na przystankach oraz działaniami reklamowymi wykorzystującymi autobusy miejskie. Aktywację marki NESCAFÉ Classic wspomagały również 4 mobilne skybordy oraz 50 zaskakujących dmuchanych mega kubków wkomponowanych w przestrzeń miejską.
Kampania promocyjna obejmowała działania w 17 regionalnych radiostacjach, w których pojawiło się 59 spotów reklamowych oraz 800 wejść na żywo. Uczestnicy konkursów, którzy wykazali się kreatywnością, kończąc zdanie: „Poranek z NESCAFÉ jest dobry, bo..." otrzymali w sumie 2 tysiące nagród.
Kampanię dla NESCAFÉ Classic zrealizowało Euro RSCG 4D, zakupem mediów zajął się MEC Poland, a wsparciem PR agencja Euro RSCG Sensors.
(M.D)
tagi: nescafe ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...