Od stycznia do kwietnia otwarto 3 nowe placówki - pierwsza otwarta 30.03. to czwarty sklep (932 mkw.) w Gdańsku zlokalizowany przy ul. Nieborowskiej 8, druga to sklep (1178 mkw.) w Bolesławicach k/Słupska otwarty 8 kwietnia i trzecia otwarta 16 kwietnia placówka to drugi sklep (818 mkw.) w Szczecinie.
Sieć wprowadza również nowe rozwiązania funkcjonalne i wizualne w sklepach np. nowa markiza w dziale warzyw i owoców, nowe koszyki ze specjalnymi wózkami. Ruszyła i trwa nowa kampania „Z miłości do Świeżości" a w tym dwie duże akcje promocyjne z cyklu „Tygodni Świeżości" tematycznie związane z asortymentem ryb, serów. Zrealizowano także specjalną akcję „Tydzień kobiet". Wkrótce nowe otwarcia i nowe działania.
(M.D)
tagi: piotr i paweł ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...