"Naszym celem jest poszerzenie grona klientów, ceniących nie tylko tradycję ale także jakość produktów, sprzedawanych za rozsądną cenę" - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. - "Szczególny nacisk kładziemy nie tylko na wygląd ale także na jakość naszych produktów, z których sukcesywnie eliminujemy konserwanty, glutaminian sodu oraz sztuczne barwniki."
Powyższe zmiany dotyczące składu produktów zastosowano już w galaretkach, kisielach, budyniach i kremach do tortów. Aktualnie Cykoria wprowadza na rynek serię „zdrowych" mieszanek przypraw, nie zawierających konserwantów. W pierwszej kolejności na rynku pojawią się nowe przyprawy do grilla i kurczaka, z nowym opakowaniem typu stabilo, pozwalającym zachować zarówno smak jak i aromat przypraw oraz ułatwiającym otwieranie i zamykanie torebki.
W kolejnych miesiącach zostaną wprowadzone zdrowe zupy z warzywami oraz przyprawy do żeberek, karkówki, a także udek i skrzydełek z kurczaka, z użyciem których będzie można przygotować mięso na trzy sposoby: tradycyjnie na patelni, w woreczku oraz w naczyniu.
(Maja Święcka)
tagi: Cykoria ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...