Firma konsekwentnie realizuje założenia polityki strategicznej na 2011 rok.
Dodatkowo marka prowadzi sprzedaż swoich artykułów na stoiskach firmowych we wszystkich delikatesach sieci Alma oraz poprzez sklep internetowy Alma24.
Bogaty asortyment, estetyczne opakowania dbałość o najwyższą jakość produktów, oraz kulturę obsługi klienta sprawiły, że marka pozycjonowana jest w segmencie Premium.
W jej skład wchodzą następujące linie produktowe: wędliny, przetwory warzywne, przetwory owocowe, miody, grzyby, musztardy, słodycze, kawy, herbaty, alkohole, pieczywo, a asortyment jest uzupełniany i modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów. Obecnie liczy ok. 130 pozycji.
Historia każdego produktu, związane z nim osoby i anegdoty, opisane są przez znawców kultury galicyjskiej - Stanisława Czumę i Leszka Mazana - w dołączonych do opakowań książeczkach.
(M.D)
tagi: krakowski kredens ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...