Supermarket w Świebodzinie przebudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Powierzchnia sprzedaży Intermarché liczy 900 mkw., a zatrudnienie w odrestaurowanym sklepie znalazło ponad 40 osób. Przed supermarketem znajduje się bezpłatny parking na kilkadziesiąt miejsc postojowych.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Ponadto Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa czy nabiał. Muszkieterowie sprzedają zarówno produkty pod własnymi markami, jak i marki innych producentów, w obu przypadkach koncentrując się na ich wysokiej jakości za możliwie najniższą cenę. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%. Ponadto tylko w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdują się także produkty bio i ekologiczne.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Miuszkieterów , Intermarche ,
W lipcu ceny w sklepach były średnio o 5,7% wyższe niż rok...
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...