Supermarket w Świebodzinie przebudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Powierzchnia sprzedaży Intermarché liczy 900 mkw., a zatrudnienie w odrestaurowanym sklepie znalazło ponad 40 osób. Przed supermarketem znajduje się bezpłatny parking na kilkadziesiąt miejsc postojowych.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Ponadto Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa czy nabiał. Muszkieterowie sprzedają zarówno produkty pod własnymi markami, jak i marki innych producentów, w obu przypadkach koncentrując się na ich wysokiej jakości za możliwie najniższą cenę. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%. Ponadto tylko w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdują się także produkty bio i ekologiczne.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Miuszkieterów , Intermarche ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...