Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, „superbrand" jest marką o najlepszej reputacji w swojej branży. To szczególne wyróżnienie dla Żywca, który jako jedyna polska marka znalazł się w rankingu 20 najsilniejszych w Polsce.
Żywiec wyprzedził m.in. Google, Mercedesa, Volvo, Red Bullla czy Visę. Już pięć lat temu, w pierwszej edycji Superbrans Żywiec znalazł się w finałowej 20. W kolejnym roku Żywiec wyróżniono w prestiżowej brytyjskiej edycji Superbrands - jako pierwszego reprezentanta Polski. Tytuł Superbrands w wielu krajach stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru marki.
O przyznaniu statusu Superbrand decyduje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Decyzja zapada w oparciu o kryteria rozpoznawalności marki, jej unikalnego charakteru czy siły więzi z klientami. Studia przypadków nagrodzonych marek trafiają do towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom programu albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".
(M.D)
tagi: zywiec ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...