Celem kampanii „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!" jest wzrost świadomości marki NESCAFÉ Classic i umocnienie jej wizerunku, jako kawy wprowadzającej w doskonały nastrój i idealnej na początek dnia. Działania marketingowe obejmują dwadzieścia polskich miast: Lublin, Białystok, Częstochowę, Radom, Toruń, Kielce, Rzeszów, Olsztyn, Bielsko-Białą, Płock, Elbląg, Opole, Gorzów Wielkopolski, Wałbrzych, Zieloną Górę, Włocławek, Tarnów, Koszalin, Kalisz i Konin. Cała akcja potrwa 5 tygodni, a aktywności marki w każdym mieście zajmą tydzień. Działania rozpoczęły się 21 lutego 2011 roku w wybranych miastach i zakończą się z dniem 26 marca 2011 roku.
W ramach kampanii w najbardziej ruchliwych częściach poszczególnych miast można spotkać przedstawicieli marki, częstujących przechodniów aromatyczną i pyszną kawą NESCAFÉ Classic. Każdy zainteresowany otrzyma również specjalną gazetkę pełną ciekawostek dla wszystkich miłośników kawy, a także zawierającą szczegółowe informacje na temat dobrych dni z marką NESCAFÉ Classic w swoim mieście.
W ramach tygodniowej akcji po najbardziej uczęszczanych trasach w danym mieście jeżdżą bezpłatne NESCAFÉ Busy. Specjalne busy wożą wszystkich miłośników kawy od poniedziałku do piątku w godzinach porannych.
Wszystkich kawoszy marka NESCAFÉ Classic zaprasza również do wzięcia udziału w konkursach radiowych na falach RMF MAXXX i Eski. Zadaniem konkursowiczów jest dokończenie hasła „Poranek z NESCAFÉ był dobry, bo...". Nagrody dla kreatywnych miłośników kawy to kubki XXL NESCAFÉ Classic oraz nagroda pieniężna w wysokości 200 zł za najlepszą wypowiedź dnia.
Aktywacja marki NESCAFÉ Classic wsparta jest kampanią billboardową, specjalnymi rozkładami jazdy busów NESCAFÉ na przystankach czy działaniami reklamowymi wykorzystującymi autobusy miejskie i outdoor z indywidualnym copy dla każdego z miast. Elementami graficznymi akcji zostały opatrzone zarówno pojazdy, jak i ich wnętrze. Zabawne hasła: „komu kawę - ręka w górę" na uchwytach z pewnością również podziałają pobudzająco. Zaskoczyć mogą też gigantyczne dmuchane kubki NESCAFÉ Classic wkomponowane w przestrzeń miejską czy działania promocyjne w punktach sprzedaży.
(M.D)
tagi: nescafe ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...