http://www.piwiarnia.net/ruszył w połowie lutego br. i zawiera najbardziej aktualne informacje dotyczące największej w Polsce sieci typu brand oriented dedykowanej marce Warka. Na stronie pożyteczne informacje znajdą zarówno konsumenci odwiedzający Piwiarnie jak i klienci biznesowi - obecni właściciele oraz osoby zainteresowane założeniem własnej Piwiarni w systemie franczyzowym.
Piwosze za pośrednictwem serwisu będą mogli m.in. zapoznać się z menu, odbyć wirtualny spacer po lokalu, odszukać kontakt do najbliższej Piwiarni, sprawdzić dojazd na mapie google lub dowiedzieć się o planowanych koncertach czy meczach piłkarskich. W niedalekiej przyszłości na http://www.piwiarnia.net/znajdą się informacje o wyszynku piwa oraz piwne porady. Aktualność tej części strony gwarantują sami właściciele Piwiarni, którzy mogą redagować jej zawartość, co wyróżnia ją na tle innych tego typu serwisów informacyjnych.
„Serwis usprawni i ujednolici komunikację z klientami business-to-business. Właściciele piwiarni mogą kontaktować się z Grupą Żywiec przez 24 h na dobę korzystając z formularza na stronie. Na www.piwiarnia.netPiwiarnie mogą również np. zamawiać wyposażenie, które uległo zużyciu - okresowa wymiana jest niezbędna dla zachowania wysokiego standardu lokalu" - mówi Tomasz Klujew, Kier. Ds. Rozwoju Lokali Wizerunkowych właściciela marek m.in. Warka, Żywiec i Tatra.
Obok sieci prawie 1000 przedstawicieli handlowych, strony korporacyjnej http://www.grupazywiec.pl/czy bezpłatnej infolinii 0 800 61 00 00, http://www.piwiarnia.net/to dodatkowa platforma komunikacji pomiędzy Grupą Żywiec a właścicielami Piwiarni Warki, których liczba ma jeszcze wzrosnąć przed Euro 2012. Już dziś kilkadziesiąt jakościowych lokali posiada indywidualny dostęp do tej platformy. Dzięki niemu może korzystać ze sklepu internetowego, aktualności dotyczących sieci piwiarni, informacji o podmiotach partnerskich sieci, czy rezultatów kontroli jakościowych prowadzonych przez uprawnionych przedstawicieli sieci, których celem jest stworzenie rankingu najlepszych piwiarni w Polsce.
Marka Warka jest sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...