Nagrody przyznawane przez ICSC należą do najbardziej prestiżowych wyróżnień marketingowych w Europie. W tegorocznej edycji do finału konkursu zakwalifikowane zostały dwa projekty zrealizowane przez Port Łódź.
Kampania pod hasłem „Żądamy portu dla Łodzi" została nominowana do nagrody w kategorii „Wielkie otwarcia, rocznice, modernizacje i rozbudowy". Projekt w ubiegłym roku otrzymał statuetkę „Złotego spinacza" - wyróżnienie przyznawane przez polską branżę public relations. Obecnie stoi przed szansą zdobycia kolejnej prestiżowej nagrody.
Drugą nominację do SOLAL Marketing Award Port Łódź otrzymał za letnie animacje dla najmłodszych, które zostały zrealizowane w ubiegłoroczne wakacje. Przedstawienia dla dzieci połączone z zabawami i konkursami na świeżym powietrzu oraz uroczyste pożegnanie wakacji na Patio zyskały przychylność Kapituły konkursu i również znalazły się w fazie finałowej zmagań. Projekt walczy o główną nagrodę
w kategorii „Public relations".
Do finału tegorocznego konkursu zakwalifikowanych zostało 100 ze 177 projektów z całej Europy. Zdobywców SOLAL Marketing Awards 2010 poznamy 7 kwietnia. Nagrody zostaną przyznane podczas corocznej gali towarzyszącej ICSC European Marketing Conference, która w tym roku odbędzie się w Stambule.
(Maja Święcka)
tagi: Port Łódź ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...