Reklamy zaprojektowane przez firmę Biofuturo Trade Sp. z o.o. wyróżniają regał spośród innych i dodatkowo przyciągają uwagę konsumentów. Odpowiednia ekspozycja półek z produktami ekologicznymi pozwala na łatwe wyróżnienie ich z pośród pozostałej oferty sklepu. Pomoc w zwiększaniu widoczności miejsc z produktami ekologicznymi to bardzo istotne wsparcie, na które mogą liczyć klienci krakowskiego dystrybutora.
"Właściciele sklepów zaczynają dostrzegać potrzebę specjalnego wyróżniania miejsc z produktami bio w swoim sklepie" - mówi Grzegorz Maliszewski marketing and PR manager Biofuturo Trade Sp. z o.o. - "Jednak najważniejsze, że takie zmiany przynoszą korzystne efekty, które przekładają się bezpośrednio na wzrost obrotów produktami ekologicznymi."
(Maja Święcka)
tagi: Spar ,
W lipcu ceny w sklepach były średnio o 5,7% wyższe niż rok...
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...