Od początku stycznia 2011 Damian Zapłata odpowiada za działalność firmy w Polsce. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Zarządzającego, pracował jako Partner w firmie doradztwa strategicznego McKinsey and Company. Posiada wszechstronne umiejętności zarządzania strategicznego w obszarze marketingu i sprzedaży w sektorze FMCG oraz usług finansowych. Specjalizuje się w zarządzaniu kanałami dystrybucji oraz w zagadnieniach z zakresu CRM.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na szeregu rynków w Europie i na świecie. Tytuł Magistra Zarządzania uzyskał na Europa Universitaet Viadrina w Niemczech. Dodatkowo ukończył studia MBA na uczelni INSEAD we Francji i Singapurze. W Loyalty Partner Polska przejął obowiązki Sylwii Pyśkiewicz, która będzie pełniła funkcje doradcze.
„2011 to rok nowych wyzwań i możliwości dla firmy Loyalty Partner Polska. Planujemy dalszy dynamiczny rozwój naszej platformy w wielu nowych obszarach, poszerzenie sieci partnerów i utrzymanie szybkiego wzrostu liczby uczestników Programu PAYBACK. Chcemy wdrożyć nowe, innowacyjne narzędzia smart shoppingu oraz platformy mobilnej. Jestem przekonany, że podjęcie tych działań pozwoli nam na sukcesywne umacnianie naszej pozycji na rynku" - podkreśla Damian Zapłata.
(Maja Święcka)
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...