„Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania" - mówi Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel. - „W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie".
Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym - zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.
Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.
„Najważniejszymi elementami nowego wizerunku graficznego firmy są nowoczesny układ, przejrzyste ilustracje, dynamiczna kolorystyka oparta na czerwieni i bieli oraz delikatniejsze elementy typograficzne" - wyjaśnia Carsten Tilger, szef Działu Komunikacji Korporacyjnej firmy Henkel. - „Nowy system identyfikacji wizualnej i nowe hasło przewodnie podkreślają międzynarodowy sukces Henkla - firmy oferującej znane marki i technologie i zatrudniającej wysoce zmotywowanych pracowników, którzy z pasją starają się dostarczać klientom najdoskonalsze rozwiązania".
(Maja Święcka)
tagi: Henkel ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...