„Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży" - mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku."
Umowa o współpracy weszła w życie w styczniu 2011 roku.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych, zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...