Kampania potrwa do 14 lutego. Wspiera ona akcję 20-procentowego rabatu na dostępne w drogeriach Rossmann wybrane linie produktów (Synergen, Cerrus, Isana oraz inne znane polskie i zagraniczne marki - łącznie blisko 900 artykułów).
Kampanię promuje spot reklamowy z udziałem zespołu Kumka Olik emitowany na antenie m.in. TVP1, TVP2, Polsatu, TVN, TVN24, MTV, Viva, BBC Lifestyle, Discovery. Media plan obejmuje ponadto reklamę prasową (Avanti, Bravo, Bravo Girl, Dlaczego), kinową (sieć Multikino) oraz radiową (Eska Rock, RMF FM, RMF Maxxx). Ponadto w drogeriach dostępne jest specjalne wydanie bezpłatnego miesięcznika „Skarb" - „Skarb Young".
Reklama została przygotowana przez RIBBITFILMPROduction. Koncepcja plakatu - outdor i reklama prasowa - Rossmann. Za zakup mediów odpowiadał bi fri Marketing Consulting.
(Maja Święcka)
tagi: Rossmann ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...