Kampania potrwa do 14 lutego. Wspiera ona akcję 20-procentowego rabatu na dostępne w drogeriach Rossmann wybrane linie produktów (Synergen, Cerrus, Isana oraz inne znane polskie i zagraniczne marki - łącznie blisko 900 artykułów).
Kampanię promuje spot reklamowy z udziałem zespołu Kumka Olik emitowany na antenie m.in. TVP1, TVP2, Polsatu, TVN, TVN24, MTV, Viva, BBC Lifestyle, Discovery. Media plan obejmuje ponadto reklamę prasową (Avanti, Bravo, Bravo Girl, Dlaczego), kinową (sieć Multikino) oraz radiową (Eska Rock, RMF FM, RMF Maxxx). Ponadto w drogeriach dostępne jest specjalne wydanie bezpłatnego miesięcznika „Skarb" - „Skarb Young".
Reklama została przygotowana przez RIBBITFILMPROduction. Koncepcja plakatu - outdor i reklama prasowa - Rossmann. Za zakup mediów odpowiadał bi fri Marketing Consulting.
(Maja Święcka)
tagi: Rossmann ,
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...