Wzrost liczby odwiedzin klientów, a co ważne, zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego, to rezultat przyjętej przez JMD dynamicznej strategii, polegającej na dopasowywaniu oferty sieci do głównych potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Wszystko to przyczyniło się do wzrostu wskaźnika like-for-like.
Biorąc pod uwagę plan ekspansji sieci, pomimo problemów związanych z powodziami w części kraju, sieci udało się otworzyć 197 sklepów, z czego 92 w czwartym kwartale roku. Pozwoliło to zamknąć rok 2010, w którym firma świętowała 15-lecie swojej działalności, wzrostem powierzchni sprzedaży sieci o 15,2%. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju w ciągu najbliższych lat.
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2010 roku o 18,7%. W minionym roku sieć Biedronka wygenerowała 55,3% sprzedaży całej Grupy.
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...