W ramach współpracy Agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie, także w mediach społecznościowych. Orchidea PR została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa obowiązuje przez 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.
Centrum Handlowe Osowa to jednopoziomowe centrum pierwszej generacji otwarte 18 listopada 1998 roku jako jedno z pierwszych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy Obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6). Na terenie obiektu znajduje się największy w Trójmieście hipermarket REAL oraz 68 butików i punktów usługowych. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi oraz osobom niepełnosprawnym.
(Maja Święcka)
tagi: Osowa ,
Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny...
Grupa Żabka po pierwszym półroczu 2025 r: dobre wyniki...
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...