Zmiana nazwy Kolportera Info to kolejny etap realizacji strategii Kolportera planującego giełdowy debiut we wrześniu bieżącego roku. Zgodnie z nią wszystkie firmy działające dotąd pod tą marką poza sektorem handlowym, będą budować własne brandy.
„Kolporter Info ma dziś już tak mocną pozycję rynkową, że może budować własną, silną markę" - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera. - „W pierwszych latach działalności tej firmy wzmocnienie marką korporacyjną Kolporter było dla niej korzystne, przyczyniało się też do wzmocnienia marki głównej. Dziś chcąc uniknąć rozmycia postrzegania Kolportera, konsekwentnie zmieniamy nazwy wszystkich spółek, które nie działają w branżach tradycyjnie związanych z tą marką."
Infover S.A. jest producentem oprogramowania oraz integratorem rozwiązań informatycznych. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania w dziedzinie informatyki: oprogramowanie dedykowane, oprogramowanie klasy ERP, infrastrukturę IT, projektowanie i montaż urządzeń elektronicznych oraz usługi: doradcze, integracyjne, outsourcing i serwis. Firma zatrudnia ponad 200 informatyków.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...