Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) oraz w Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie).
Grupa konsekwentnie realizuje koncepcję tworzenia kompleksów handlowych, tzw. Rynków Muszkieterów. Dlatego również w Mogilnie i Rawie Mazowieckiej klienci będą mogli zrobić zakupy w znajdujących się obok siebie supermarketach Bricomarché i Intermarché.
Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Intermarché w Mogilnie liczy 957 mkw. powierzchni sprzedaży. Na terenie sklepu funkcjonuje 6 kas, a do dyspozycji klientów jest także darmowy parking, który mieści 200 samochodów osobowych.
Natomiast Intermarché w Rawie Mazowieckiej jest sklepem dysponującym 1201 mkw. powierzchni sprzedaży. Klienci mogą za zakupy zapłacić w jednej z 7 kas.
W każdym z nowo otwartych supermarketów zatrudnienie znalazło około 50 osób. Otwarciu nowych placówek towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.
(M.D)
tagi: intermarche ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...