Wystawa porusza problem gospodarki odpadami. Autorzy fotomontaży - Katarzyna Kwiecień i Piotr Sokół, chcieli za ich pomocą przedstawić przykłady działań, które mogłyby zapobiec problemowi zaśmiecania środowiska.
„Celem kampanii „To nie krasnoludki palą śmieci" jest prowadzenie lokalnych działań, realizowanych głównie przez dzieci i młodzież z przedszkoli i szkół podstawowych, w zakresie właściwego zagospodarowania i segregacji odpadó" - mówią Katarzyna Kwiecień i Piotr Sokół, z Fundacji Arka.
W 20 miastach Polski, odbywają się ekspozycje „To nie krasnoludki palą śmieci" wraz z happeningiem i konferencją prasową. Sympatyczne postaci krasnali mają zachęcać do bycia eko i pomóc w prowadzeniu edukacji ekologicznej.
„PH Bielany z przyjemnością włącza się w tego typu akcje. Bycie eko to już nie tylko moda, to konieczność we współczesnym świecie. Mamy nadzieję, że nasi klienci nie przejdą obojętnie wobec wystawy. Tym bardziej, że patronują jej postaci krasnoludków, które także stały się już jakiś czas temu, symbolem Wrocławia" - mówi Ewa Kolondra, dyrektor PH Bielany.
(M.D)
tagi: arka ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...