Obecnie Delko S.A posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów m.in; worki na śmieci 160 l, żelowe odświeżacze powietrza czy ręczniki kuchenne.
„Według panujących na rynku trendów, rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał" - mówi Lidia Sieredzka, Manager ds. Marki Delko. - „Właśnie ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny. Chcemy aby nasze produkty idealnie spełniały oczekiwania klienta, dlatego charakteryzują się one zarówno atrakcyjną ceną jak i wysoką jakością."
Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy. Historia marki własnej Delko sięga 1999 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze produkty pod nazwą „Filip".
Delko S.A posiada produkty marki własnej w następujących kategoriach:
- Filip: środki myjące, piorące i czyszczące
- Filip Fresh: odświeżacze powietrza oraz środki do WC
- Blue: podstawowe produkty kosmetyczne , pielęgnacja ciała i włosów
- Oskar: opakowania , zmywaki, ścierki - czyli podstawowe produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym
- Teak: środki do pielęgnacji mebli i drewna
- Delikato: produkty higieniczne jak płatki kosmetyczne, wata , ręcznik kuchenny celulozowy, chusteczki higieniczne, papier toaletowy
- Tytus: produkty wyżej pozycjonowane w kategorii płynów do naczyń i środków do WC
- Delko Porfessional: środki czyszczące i myjące w większych opakowaniach przeznaczona do zakładów pracy , firm sprzątających
- Taniuś: najniższa półka cenowa w kategorii środków myjących i czyszczących
(M.D)
tagi: DELKO ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...