Decyzją Komisji Konkursowej, zwycięzcą konkursu została pani Jolanta Łuczka z Poznania. Dodatkowo wyłoniono 30 laureatów nagród dodatkowych - aparatów cyfrowych.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło dokonać zakupów za min. 20 zł i wymyślić hasło promujące jesienne zakupy w Chacie Polskiej.
Konsumenci grając o samochód, mieli do wyboru 3 sposoby dokonania zgłoszenia w konkursie: wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny w sklepie, aplikację o-line na stronie http://www.chatapolska.pl/ lub wysłanie SMS.
Komunikacyjnie akcja wsparta była materiałami POS oraz informacją na stronie www sieci.
"Akcje promocyjne są dla nas niezwykle istotnym elementem komunikacji z klientem" - mówi Marcin Fijoł, Dyrektor Marketingu Chaty Polskiej. - " tym roku także planujemy szereg konkursów, w ramach których nasi klienci mogą liczyć na bardzo atrakcyjne nagrody."
W najbliższym czasie Chata Polska ogłosi również laureata konkursu współorganizowanego z Unilever, gdzie do wygrania także był samochód - Fiat Grande Punto oraz 25 ekspresów do kawy.
(Maja Święcka)
tagi: Chata Polska ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...