„Kolporter to dla nas kluczowy partner handlowy, podobnie jak dla każdego producenta, który poważnie myśli o silnej pozycji na polskim rynku" - mówi Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu firmy Oshee Polska, drugiego co do wielkości producenta napojów izotonicznych w naszym kraju.
„Badania rynku potwierdzają, że około 70 procent sprzedaży izotoników generują sklepy spożywcze i kioski, a to są nasi partnerzy handlowi. Wprowadzenie do hurtowni Kolportera produktów tak znanej i dobrze sprzedającej się marki jak Oshee na pewno wzbogaci ich ofertę" - mówi Krzysztof Żądło, Dyrektor Handlowy Kolportera. - „Z kolei skala sieci, jaką obsługujemy, pozwala producentowi napojów liczyć na realny i znaczący wzrost sprzedaży Właściciele sklepów i punktów sprzedaży mogą już zamawiać izotoniki Oshee w każdym z naszych oddziałów terenowych" - dodaje.
Wartość sprzedaży napojów izotonicznych na polskim rynku wyniosła w 2010 roku około 135 milionów złotych (roczny wzrost o około 11%). Eksperci prognozują, że w ciągu najbliższych pięciu lat tego typu napojów będzie sprzedawanych kilka razy więcej.
(M.D)
tagi: kolporter ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...