Milea to ogólnopolska, franczyzowa sieć delikatesów blisko domu o nowoczesnym, miłym wyglądzie i optymalnie dostosowanym asortymencie. Znak graficzny sieci oraz dominujący pomarańczowy kolor kojarzą się pozytywnie, podkreślając ciepło, radość życia, energię i witalność. Pierwsze placówki Milea otworzyliśmy w 2007 roku.
Organizatorem sieci i właścicielem marki Milea jest spółka Detal Koncept, ogólnopolski organizator sieci franczyzowych, która wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce.
(maj)
tagi: Milea ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...