Produkt Roku 2010
Certyfikat Produkt Roku - Wybór Czytelników przyznawany jest na podstawie badania prowadzonego wśród czytelników magazynu Reader's Digest. W tym roku do udziału w nim zaproszono 40 000 osób, do których wysłano ankietę. Uczestnicy badania poproszeni zostali o wskazanie najczęściej kupowanych produktów z 60 kategorii. O zwycięstwie w plebiscycie Produkt Roku - Wybór Czytelników decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór konsumenta. Produkty Hortex zostały laureatem konkursu w dwóch kategoriach soki oraz mrożonki.
Korona Turystyki 2010
Nagroda Korona Turystyki 2010 przyznawana jest przez redakcję magazynu i portalu internetowego Polska Wita na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród czytelników. W badaniu respondenci proszeni byli o wskazanie najlepszej marki produktów i usług turystycznych w 40 kategoriach.
W kategorii soki i napoje Hortex otrzymał największą ilość głosów czytelników - ponad 30 procent otrzymując jednocześnie wyróżnienie Korona Turystyki 2010.
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...