9 grudnia w Pradze odbyła się gala rozdania nagród European Excellence Awards, podczas której portal „Małe Piwo" zdobył nagrodę w kategorii Intranety. W swojej kategorii „Małe Piwo" w finale konkurowało z projektami Deutsche Banku, Randstad ,portugalskim operatorem energetycznym EDP oraz francuskimi kolejami SNCF.
Otwarta komunikacja
„Niezmiernie nas cieszy ta nagroda" - komentuje Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej. - „Świadczy bowiem z jednej strony o tym, że zmiany w komunikacji w naszej firmie idą we właściwym kierunku, z drugiej zaś o tym, że to, co robimy, doceniane jest nie tylko w kraju, ale też w Europie. To już druga - po Internalach - nagroda dla Małego Piwa, co świadczy o tym, że jednym z najważniejszych trendów współczesnej komunikacji z pracownikami jest koncentracja na komunikacji dwu- czy wręcz wielokierunkowej. Małe Piwo to forum wymiany myśli, opinii i doświadczeń wszystkich naszych pracowników; to oni tworzą ten serwis, oni decydują o jego kształcie i treści, oni zatem w ostatecznym rozrachunku odpowiadają za jego sukces. A przy tym dobrze się bawią! Nie sposób rozwijać takiej komunikacji bez panującej w firmie kultury otwartości na informację zwrotną od pracowników i ich opinie - dzięki takiej kulturze w Kompanii Piwowarskiej możemy komunikacyjnie tworzyć rzeczy, jakich nasi pracownicy naprawdę potrzebują."
„Małe Piwo" to pierwsze narzędzie komunikacji wewnętrznej, które pozwala na otwartą i aktywną komunikację w firmie. Największą wartością tego portalu są jego odbiorcy, którzy jednocześnie tworzą treści i dopasowują narzędzie do swoich potrzeb. Małe Piwo" zawiera w sobie elementy informacyjne, pozwalające pracownikom na lepsze poznanie jak również wiele funkcjonalności społecznościowych, jak komentowanie newsów oraz zdjęć, pisanie blogów czy tworzenie grup społecznościowych. Portal jest autorskim projektem Kompanii Piwowarskiej przy współpracy z firmą Autentika.
European Excellence Awards
European Excellence Awards to coroczne wyróżnienia przyznawane za najbardziej wybitne osiągnięcia w kategorii szeroko pojętej komunikacji, od projektów wewnętrznych po public relations. W tegorocznym konkursie w finale konkursu wśród 58 kategorii zostało wyróżnionych 296 projektów, które były rozważane jako kandydaci do nagród. Do konkursu zostały zgłoszone projekty komunikacyjne przeprowadzone w całej Europie na przełomie minionego roku.
(Maja Święcka)
tagi: Kompania Piwowarska ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...