Firma Butcher's chce walczyć o pozycję w czołówce producentów karmy dla psów i kotów. Najbliższe lata, to budowanie świadomości marki oraz produktów - wysokiej jakości, naturalnej, bezglutenowej karmy.
Jest to element długofalowej strategii rozwoju brytyjskiej spółki, mającej na celu pozyskiwanie nowych Klientów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. "Istotnym elementem jest bliskość geograficzna, która pozwoli na zwiększenie efektywności operacyjnej, stąd też decyzja, by nasze biuro ulokować właśnie Polsce" - mówi Derek Evans, Managing Director Butcher's Pet Care.
Dotychczasowy, dedykowany team firmy BrandIn, pracujący nad strategią i sprzedażą marki Butcher's, od 1 stycznia 2011 będzie tworzył nową strukturę Butcher's Pet Care Sp. z o.o.
(maj)
tagi: Butcher’s Pet Care Ltd. ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...