Firma Butcher's chce walczyć o pozycję w czołówce producentów karmy dla psów i kotów. Najbliższe lata, to budowanie świadomości marki oraz produktów - wysokiej jakości, naturalnej, bezglutenowej karmy.
Jest to element długofalowej strategii rozwoju brytyjskiej spółki, mającej na celu pozyskiwanie nowych Klientów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. "Istotnym elementem jest bliskość geograficzna, która pozwoli na zwiększenie efektywności operacyjnej, stąd też decyzja, by nasze biuro ulokować właśnie Polsce" - mówi Derek Evans, Managing Director Butcher's Pet Care.
Dotychczasowy, dedykowany team firmy BrandIn, pracujący nad strategią i sprzedażą marki Butcher's, od 1 stycznia 2011 będzie tworzył nową strukturę Butcher's Pet Care Sp. z o.o.
(maj)
tagi: Butcher’s Pet Care Ltd. ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...