Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak trzy poprzednie, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Spośród 4 000 produktów dostępnych w MAKRO Punkcie podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Radomiu wynosi 1 850 mkw. Jest to największa z otwartych do tej pory hal małego formatu.
Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 otwarto dwa kolejne: 18 maja 2010 w Lesznie, a 29 listopada 2010 w Słupsku.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...