Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak trzy poprzednie, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Spośród 4 000 produktów dostępnych w MAKRO Punkcie podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Radomiu wynosi 1 850 mkw. Jest to największa z otwartych do tej pory hal małego formatu.
Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 otwarto dwa kolejne: 18 maja 2010 w Lesznie, a 29 listopada 2010 w Słupsku.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...