Marka będzie także obecna na stadionach w trakcie spotkań rozgrywanych zarówno w Polsce, jak i na wyjazdach. Współpraca z polską kadrą narodową została zainaugurowana podczas zwycięskiego meczu z Wybrzeżem Kości Słoniowej rozegranego pod koniec listopada.
"Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej zawsze zależało na współpracy z firmami, które są liderami w swoich dziedzinach. Umowa sponsorska z marką Cisowianka to dla nas źródło radości oraz źródło energii życia w naszej działalności. Bo woda to życie. Cieszymy się, że marka o tak wysokiej reputacji i o tak dużym zaufaniu konsumentów zdecydowała się przenieść swoje wartości do sportu. Liczymy na to, że piłka nożna w naszym kraju również będzie wizytówką Polski, tak jak Cisowianka" - mówi Grzegorz Lato, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Zaangażowanie w przygotowania i występ Reprezentacji to rezultat działań marki Cisowianka, która jako jedna z niewielu marek wody pretenduje do miana marki narodowej. Potwierdza to jej zaangażowanie w ważne wydarzenia społeczne i narodowe, takie jak Rok Chopinowski, czy prowadzona wspólnie z Polską Akcją Humanitarną kampania społeczna Woda dla Sudanu.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...