Oprócz tego, kampanie dwóch marek Unilevera również otrzymały nagrody:
- w kategorii "najlepsze zastosowanie nowych mediów" zwyciężyła Rexona,
- w kategorii "kampania cross-mediowa" najlepsza okazała się kampania Axe "Klikasz".
Mixx Awards
Założeniem polskich nagród Mixx jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.
(Maja Święcka)
tagi: Unilever ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...