Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Lublińcu (woj. śląskie), Gubinie (woj. Lubuskie) oraz w Środzie Wielkopolskiej (woj. wielkopolskie).
Wszystkie sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona zostanie również wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Nowe sklepy dysponują powierzchniami sprzedaży od 1200 do 2000 mkw. W każdym z nich zatrudnionych jest co najmniej 50 osób. W zależności od powierzchni, sklepy mają od 6 do 10 kas. Obok każdego z nich znajduje się parking, na co najmniej 60 samochodów. Otwarciu nowych sklepów towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
(M.D)
tagi: Intermarché ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...