Jarosław Cybulski, szef regionu Europy Środkowej szwedzkiej grupy Cederroth AB i nowy szef obu firm zapowiada, iż grupa Soraya- Dermika zamierza osiągnąć około 11% wartościowych udziałów rynku w pielęgnacji twarzy, uzyskując tym samym, drugie miejsce w tej kategorii po grupie L'Oreal, na równi z Nivea i pierwsze spośród marek polskich.
Nowym właścicielem Dermiki jest Cederroth AB, koncern farmaceutyczno - kosmetyczny o silnej pozycji na rynku skandynawskim, specjalizujący w produktach do higieny i opieki zdrowotnej. Cederroth ma główną siedzibę w Szwecji, posiada oddziały w Finlandii, Danii, Norwegii, Polsce i Hiszpanii. Obecnie posiada 62 marki (łącznie z Dermiką oraz przyłączoną w listopadzie 2010 marką LdB). Większość swoich produktów wytwarza we własnych fabrykach w Szwecji, Danii, Polsce i Hiszpanii. Od 2008 roku jest zarządzany przez CapMan.
Zarówno Soraya, jak i Dermika mają stabilną pozycję na rynku w Polsce oraz bogate zaplecze technologiczne. Obydwie firmy kosmetyczne łączy również osoba Jolanty Zwolińskiej, która w 1983 roku założyła firmę Soraya, a 11 lat później odeszła i stworzyła własną - Dermikę. Dermika, czołowa marka kosmetyków ekskluzywnych, doskonale uzupełni ofertę Cederroth Polska, wśród której są marki Soraya, Salvequick, Family Fresh oraz Pharbio Medical.
Leif Wahlgren, prezes Cederroth AB jest przekonany, że połączenie tych dwóch znakomitych polskich firm kosmetycznych zaowocuje w najbliższej przyszłości ponadprzeciętnym potencjałem tej grupy na rynku światowym.
Na razie Cederroth Polska wykorzysta swój potencjał na krajowym rynku.
(M.D)
tagi: soraya ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...