Na tradycyjny otwarciowy piknik Netto klienci mogą przychodzić już o 7.30 - sieć przygotowała darmowy poczęstunek: kawę, herbatę, kiełbaskę i kaszankę z grilla. Pierwszych dwustu klientów dostanie w prezencie świeże pieczywo z piekarni Edro-Bis, a pierwszych czterdziestu - piłki Adidas Jabulani. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od partnerów handlowych Netto, firm Emix, Starco, Union Chocolate, Drobimex, Bastek, Hortex.
Kolejny poznański market żółto-czarnych został wybudowany od podstaw na własnej działce przy ul. Brzechwy 56. Powierzchnia sprzedaży wynosi 660 m kw, znajdą się tu również stoiska poddzierżawców mięsnego i piekarniczego. Przy sklepie jest wygodny parking na 48 miejsc. Klientów będzie obsługiwać 12-osobowa załoga, a godziny otwarcia sklepu to: od poniedziałku do soboty 7- 21, w niedziele 8 -20. Od dnia otwarcia za zakupy, nawet za 1 złotówkę, można zapłacić kartą.
A co poznaniacy będą mogli kupić w promocyjnych cenach? Sieć przygotowała dla nich: kilogram mąki tortowej za 0,99 zł, dwulitrową Fantę za 2,99 zł, opakowanie lodów Carte D'or (900 ml) za 6,99 zł, 300-gramową mielonkę luksusową Krakus za 3,99 zł, kilogram bananów za 1,69 zł, schab bez kości - 300 g za 3,99 zł, eleganckie krzesła obite materiałem skóropodobnym za 79 zł, 6-kilogramowy proszek Vizir do kolorów i białego za 29,99 zł i wiele innych markowych produktów w najniższych cenach na rynku.
Klienci mogą też przynieść reklamówki innych sieci handlowych - zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę Netto.
(Monika Dawiec)
tagi: NETTO ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...