Na tradycyjny otwarciowy piknik Netto klienci mogą przychodzić już o 7.30 - sieć przygotowała darmowy poczęstunek: kawę, herbatę, kiełbaskę i kaszankę z grilla. Pierwszych dwustu klientów dostanie w prezencie świeże pieczywo z piekarni Edro-Bis, a pierwszych czterdziestu - piłki Adidas Jabulani. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od partnerów handlowych Netto, firm Emix, Starco, Union Chocolate, Drobimex, Bastek, Hortex.
Kolejny poznański market żółto-czarnych został wybudowany od podstaw na własnej działce przy ul. Brzechwy 56. Powierzchnia sprzedaży wynosi 660 m kw, znajdą się tu również stoiska poddzierżawców mięsnego i piekarniczego. Przy sklepie jest wygodny parking na 48 miejsc. Klientów będzie obsługiwać 12-osobowa załoga, a godziny otwarcia sklepu to: od poniedziałku do soboty 7- 21, w niedziele 8 -20. Od dnia otwarcia za zakupy, nawet za 1 złotówkę, można zapłacić kartą.
A co poznaniacy będą mogli kupić w promocyjnych cenach? Sieć przygotowała dla nich: kilogram mąki tortowej za 0,99 zł, dwulitrową Fantę za 2,99 zł, opakowanie lodów Carte D'or (900 ml) za 6,99 zł, 300-gramową mielonkę luksusową Krakus za 3,99 zł, kilogram bananów za 1,69 zł, schab bez kości - 300 g za 3,99 zł, eleganckie krzesła obite materiałem skóropodobnym za 79 zł, 6-kilogramowy proszek Vizir do kolorów i białego za 29,99 zł i wiele innych markowych produktów w najniższych cenach na rynku.
Klienci mogą też przynieść reklamówki innych sieci handlowych - zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę Netto.
(Monika Dawiec)
tagi: NETTO ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...