Na tradycyjny otwarciowy piknik Netto klienci mogą przychodzić już o 7.30 - sieć przygotowała darmowy poczęstunek: kawę, herbatę, kiełbaskę i kaszankę z grilla. Pierwszych dwustu klientów dostanie w prezencie świeże pieczywo z piekarni Edro-Bis, a pierwszych czterdziestu - piłki Adidas Jabulani. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od partnerów handlowych Netto, firm Emix, Starco, Union Chocolate, Drobimex, Bastek, Hortex.
Kolejny poznański market żółto-czarnych został wybudowany od podstaw na własnej działce przy ul. Brzechwy 56. Powierzchnia sprzedaży wynosi 660 m kw, znajdą się tu również stoiska poddzierżawców mięsnego i piekarniczego. Przy sklepie jest wygodny parking na 48 miejsc. Klientów będzie obsługiwać 12-osobowa załoga, a godziny otwarcia sklepu to: od poniedziałku do soboty 7- 21, w niedziele 8 -20. Od dnia otwarcia za zakupy, nawet za 1 złotówkę, można zapłacić kartą.
A co poznaniacy będą mogli kupić w promocyjnych cenach? Sieć przygotowała dla nich: kilogram mąki tortowej za 0,99 zł, dwulitrową Fantę za 2,99 zł, opakowanie lodów Carte D'or (900 ml) za 6,99 zł, 300-gramową mielonkę luksusową Krakus za 3,99 zł, kilogram bananów za 1,69 zł, schab bez kości - 300 g za 3,99 zł, eleganckie krzesła obite materiałem skóropodobnym za 79 zł, 6-kilogramowy proszek Vizir do kolorów i białego za 29,99 zł i wiele innych markowych produktów w najniższych cenach na rynku.
Klienci mogą też przynieść reklamówki innych sieci handlowych - zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę Netto.
(Monika Dawiec)
tagi: NETTO ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...