InsERT powstał w 1992 roku. Pierwsze programy stworzone we wrocławskiej spółce były instalowane na komputerach większości firm rozpoczynających działalność w rodzącej się wolnorynkowej gospodarce. InsERT rozwijał się wraz ze wzrostem sektora MSP w Polsce. W efekcie od początku działalności do listopada br. firma wsparła swoimi systemami ponad ćwierć miliona małych i średnich przedsiębiorstw, sprzedając ponad 400 tys. licencji.
„Jak wiadomo, podstawą każdej dobrze funkcjonującej gospodarki wolnorynkowej są małe i średnie przedsiębiorstwa. To w nich rodzą się najlepsze pomysły, przyszłe znane marki i wielkie firmy. Cieszę się, że nasze programy pomagają im w codziennej pracy, że również InsERT dokłada cegiełkę do rozwoju polskiej przedsiębiorczości" - mówi prezes Insertu Jarosław Szawlis.
Wiodącą strategią Insertu stała się produkcja programów bogatych funkcjonalnie, a jednocześnie prostych w obsłudze. Jest to możliwe dzięki zebranemu doświadczeniu i otwartości na nowoczesne rozwiązania, dostosowane do potrzeb klientów. W ofercie firmy znajdują się systemy wspomagające sprzedaż, produkcję, usprawniające pracę działów księgowych, finansowych i kadrowo-płacowych, pozwalające analizować kondycję przedsiębiorstwa. Są one skierowane do menedżerów, kadrowych, samodzielnych księgowych, biur rachunkowych, właścicieli sklepów, hurtowni, sieci handlowych, firm produkcyjnych z własną siecią sprzedaży i wielu innych.
Pierwszym programem stworzonym przez InsERT był do dziś rozwijany Subiekt - najpopularniejszy na rynku system sprzedaży, obecnie Subiekt GT wchodzący w skład linii InsERT GT - pakietu programów do obsługi różnych działów firmy. Seria InsERT GT to, oprócz Subiekta GT, system umożliwiający prowadzenie księgi przychodów i rozchodów Rachmistrz GT, system finansowo-księgowy Rewizor GT, system kadrowo-płacowy Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami Gestor GT. Jednym z najnowszych produktów jest Navireo - zintegrowany system ERP wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem średniej wielkości. Ponadto InsERT ma w ofercie m.in.: program wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych Sello, system wspomagania decyzji Analityk, a dla klientów indywidualnych - system zarządzania budżetem domowym Skarbnik 4.
W przełomowym momencie dla firmy, a także całego rynku oprogramowania dla MSP, InsERT rozpoczyna dużą wizerunkową kampanię promocyjną, opartą na uniwersalnym haśle „InsERT - fabryka dobrych programów". Zaanimowany w technice 3D oryginalny spot reklamowy emitowany będzie w telewizjach: TVP, TVN, TVPInfo, TVN24, TVNCNBC oraz w kilkunastu telewizyjnych kanałach tematycznych. W kampanii zaplanowano również reklamy w prasie oraz na nośnikach outdoor.
(Monika Dawiec)
tagi: insert ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...