Program Jakość Obsługi został zainicjowany w 2008 roku i od tego czasu cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku liczba użytkowników portalu wzrosła z 200 tys. do 2 milionów. Wyjątkowy charakter programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu godła „Jakość Obsługi" mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji na stronie http://www.jakoscobslugi.pl/, może zgłosić własną obserwację, a jego ocena wpłynie na wyniki programu.
Podobnie jak w przypadku poprzednich edycji, konsumenci wyrażali swoje opinie biorąc pod uwagę fachowość, uprzejmość oraz schludny wygląd personelu. Zwracano także uwagę na optymalną organizację pracy. Istotnym kryterium były również czytelne regulaminy promocji, estetyka sklepów i placówek firm, oferta produktowa oraz profesjonalne usługi w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji. Pozytywne opnie klientów sprawiły, że Drogerie Natura po raz kolejny znalazły się w zaszczytnym gronie uhonorowanych.
„Bardzo cieszy nas fakt, iż to już drugie godło Jakości Obsługi, jakie otrzymujemy" - mówi Wojciech Filipczyk, prezes firmy Polbita. - „Jako, że na pierwszym miejscu zawsze stawiamy sobie zadowolenie i satysfakcję naszych klientów, nagroda ta jest dla nas potwierdzeniem, iż Drogerie Natura zmierzają we właściwym kierunku" - dodaje Wojciech Filipczyk.
W tym roku to już kolejne ważne wyróżnienie dla sieci. W raporcie przygotowanym na zlecenie firmy badawczej International Service Check (ISC), sklepy Drogerie Natura zostały bardzo pozytywnie ocenione przez tajemniczych klientów w kategorii jakości obsługi, wygrywając w zestawieniu z takimi sieciami jak: Rossmann, Aster, Yves Rocher, Superpharm, The Body Shop czy Marionnaud.
(M.D)
tagi: natura ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...