„Współpraca z Fundacją Akademia Piłkarska Legia Warszawa daje nam możliwość wsparcia wspaniałej inicjatywy" - mówi Mari Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o. o. -„Piłka nożna to nie tylko sport, ale również zabawa i nauka współpracy w drużynie. Wartości tych nie sposób przecenić. Z pomocą marki Maoam chcemy rozwijać talenty sportowe dzieci i młodzieży, zachęcamy ich do aktywnego spędzania wolnego czasu" - dodaje Maria Kochalska.
Maoam konsekwentnie angażuje się w kampanie promujące aktywny styl życia i uprawianie sportu przez dzieci i młodzież. Trenując ze wsparciem Maoam młodzi piłkarze uczą się, jak tworzyć zespół i jednocześnie świetnie się bawią, uprawiając ulubiony sport. W zeszłym roku marka Maoam wzięła udział w organizacji „Turnieju Stolic Europejskich" Legia Cup 2009, na który przyjechało osiem drużyn z Polski i zagranicy.
Również podczas Legia Cup 2010 na fanów piłki nożnej czekają silne sportowe emocje. W rozgrywkach wezmą udział chłopcy z rocznika 2000 i młodsi. Firma Haribo, właściciel marki Maoam jest oficjalnym sponsorem drużyny Akademii Piłkarskiej rocznik 2001, a logo firmy widnieje na specjalnych koszulach meczowych drużyny. Na najlepszych zawodników Legia Cup 2010 czeka niezwykła nagroda - mecz z piłkarzami pierwszego zespołu Legii Warszawa.
(M.D)
tagi: haribo ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...